https://www.paraben.com/index.html

این سایت به معرفی یک شبکه از فعالان در زمینه اقتصاد در سراسر جهان می‌پردازد. امکانات عضویت در سایت فراهم آمده است، هم‌چنین برنامه‌های آموزشی و خبر را می‌توان از سایر عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://docsonline.wto.org

این سایت مربوط به سازمان تجارت جهانی است.

www.ey.com/global/content.nsf/UK/Home

این سایت به معرفی پایگاه اطلاعاتی اقتصاد جوانان در انگلستان می‌پردازد. مجله‌هایی در سایت به صورت الکترونیکی منتشر می‌شوند که می‌توان در آن‌ها مطالب آموزشی و تحقیقاتی درباره اقتصاد را مطالعه نمود. لیست مطالب مجله آخر، خدمات سایت، روش‌های حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد در صنعت، امکانات جستجو در سایت، آخرین اخبار از اوضاع جهانی اقتصاد، Link به سایت‌های مرتبط به اقتصاد و مقالات اقتصاد را می‌توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://www.bakertilly.co.uk/

سایت Baker Tilly را می‌توان یک سایت اطلاع‌رسانی درباره اقتصاد و امور مالی در سطح بین‌المللی دانست. در این سایت امکانات جستجو فراهم آمده است، هم‌چنین راهنمایی و آموزش درباره مسائل مالی و اقتصادی، خدمات سایت، زیرمجموعه‌های سایت، امکان دریافت خبرنامه الکترونیکی، Link به سایت‌های مرتبط، آخرین اخبار دنیای اقتصاد، انتشارات مؤسسه، سمینارهای برگزار شده جهت به روز رسانی دانسته‌ها برای اقتصاددانان، مطالبی درباره مالیات، امکان ثبت نام و عضویت در سایت را می‌توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.


 

http://www.ubsg.co.uk/

شرکت خدمات مشاوره مالی و اقتصادی Unity این سایت را برای معرفی فعالیت‌های خود برپا نموده است. در این سایت می‌توان اخبار، گزارش رویدادها و عملکردهای این شرکت را مشاهده نمود، هم‌چنین حسابرسی برای شرکت‌های بزرگ و معاملات اقتصادی و تجاری را می‌توان از سایر عناوین مندرج در این سایت نام برد.

www.abggroup.co.uk/splash.html

این سایت به اقتصاددانان و حسابرسان برلین تعلق دارد. فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط این انجمن را می‌توان به عنوان هدف تأسیس این سایت دانست. اخبار، Link به سایت‌های مرتبط به اقتصاد، امکانات جستجو در مطالب سایت و مقالات اقتصادی را       می‌توان از موارد عنوان شده در سایت نام برد.

http://www.economy.com/default.asp

سایت Economy به بیان مطالب آموزشی و راهنمایی‌هایی برای افرادی می‌پردازد که قصد فعالیت در زمینه اقتصاد را دارند. در این سایت می‌توان آموزش‌ها و مطالب را درباره اقتصاد در کشورهای مختلف دنیا، ریسک‌های تجارتی، صنایع، سرمایه‌گذاری صحیح را در کنار تولیدات مؤسسه، رویدادهای مهم اقتصادی در دنیا، مقالات تحقیقاتی، امکانات جستجو در مطالب سایت، خبرنامه رایگان سایت، مشاوره درباره انجام فعالیت‌های اقتصادی توسط مشاوران مؤسسه را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.ifc.org/

این سایت به سازمان بین‌المللی تجارت جهانی تعلق دارد. سایت زبان‌های عربی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، چینی و ژاپنی  را پشتیبانی می‌کند. امکانات جستجو در سایت قرار داده شده است تا کاربر بتواند مطالب مورد نظر خود را در سایت جستجو نموده و آن را پیدا نماید. بخش تحقیقات اقتصادی، منابع اطلاعاتی، تجارت در سازمان، پروژه‌های سازمان، اخبار اقتصاد دنیا، مناطق مختلف اقتصادی، آموزش، ارتباطات، فناوری‌های روز، نفت، گاز، معادن، یافته‌های محققان اقتصادی، برنامه‌های بخش آسیایی،      بخش اروپایی، بخش مرکزی، مدارس و مراکز آموزشی اقتصاد، برنامه‌های لیزینگ در روسیه، انتشارات سازمان و بسیاری مطالب دیگر را می‌توان در این سایت مشاهده نمود و درباره هر کدام به کسب اطلاعات پرداخت.

http://www.economics.ox.ac.uk/

این سایت به دپارتمان اقتصاد دانشگاه Oxford تعلق دارد. این سایت به معرفی فعالیت‌های آموزشی این دانشکده در زمینه آموزش اصول اقتصاد به عنوان یکی از محورهای آموزش اقتصاد در جهان می‌پردازد. تئوری‌های اقتصادی، داستان‌هایی از اقتصاد، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، اقتصاد در صنایع (اقتصاد مهندسی)، تحقیقات و مقالات ارائه شده توسط دانشجویان و اساتید این دپارتمان را می‌توان از مطالب آموزشی نام برد که در این سایت قرار داده شده‌اند. هم‌چنین می‌توان به  برخی از پروژه‌های انجام‌ گرفته در زمینه اقتصاد توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سایت دسترسی پیدا کرد و به مطالعه چکیده آن‌ها پرداخت. مطالبی درباره دپارتمان از جهت قدمت، تعداد دانشجویان و ظرفیت‌های آموزشی، فارغ التحصیلان، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد، تحقیقات انجام شده در بخش‌های دانشجویی و اساتید، رویدادها، اخبار، سمینارها و همایش‌ها و امکان استفاده از شبکه Intranet دپارتمان اقتصاد را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.asb.org.uk/

مرکز اطلاعات و آمار اقتصادی در این سایت به ارائه اطلاعات و آمار اقتصادی در زمینه‌های گوناگون می‌پردازد. امکانات جستجوی مطالب در سایت قرار داده شده است، هم‌چنین اخبار اقتصادی، مطالب حرفه‌ای درباره حسابرسی‌های مالی، اطلاعات روز اقتصادی دنیا، رویدادهای مؤثر در وضع بازار و تجارت، مطالب منتشر شده، خبرنامه اقتصادی مؤسسه، آخرین اخبار و نکات اقتصادی درباره بالا و یا پایین رفتن قیمت سهام و اعتبارات، امکانات عضویت برای دریافت آخرین اخبار از سایت و مطالب دیگر را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://econ.lse.ac.uk/

این سایت به دپارتمان اقتصاد دانشگاه LSE تعلق دارد. امکانات جستجو در سایت فراهم آمده است، هم‌چنین مقدمه‌ای بر اقتصاد نوین، دانشجویان، اساتید، فارغ‌التحصیلان، تحقیقات به عمل آمده، آموزش در دپارتمان، زیرمجموعه‌های آموزشی، Hanbook‌های اقتصاد، رویدادها، پرسش‌های متداول درباره اقتصاد، Link‌های مفید، اخبار اقتصادی، مقالات و مطالب تحقیقاتی تحت فرمت PDF و مطالب دیگر درباره آموزش اقتصاد و  فعالیت‌های به عمل آمده در این دپارتمان دانشگاهی را می‌توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://money.cnn.com/

بخش اقتصادی شبکه خبری CNN را در این سایت می‌توان مشاهده نمود. در این سایت به ارائه آخرین اخبار و تغییرات در بازارهای تجارت جهانی پرداخته می‌شود. امکانات جستجو در این سایت قرار داده شده است، قیمت انواع فلزات ارزشمند، نفت و طلا را می‌توان در سایت مشاهده نمود، تجارت و موارد اقتصادی شخصی، درآمد، دانشمندان اقتصاد، اخبار، تحقیقات، مقالات، امکان ثبت نام برای دریافت خبرنامه رایگان سایت را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.


 

http://enbank.ir/

این سایت به بانک اقتصادی نوین تعلق دارد که اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی‌ایران می‌باشد. در سایت می‌توان قیمت سهام این بانک و تغییرات آن را مشاهده نمود. هم‌چنین اطلاعات مربوط به بانک،خدمات بانکداری، اخبار، پیوندها و نمودار تغییرات قیمت سهام به صورت آرشیو را می‌توان از سایر عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://www.donya-e-eqtesad.com/

این سایت به روزنامه دنیای اقتصاد تعلق دارد. درسایت می‌توان اخبار و گزارش‌های اقتصادی را که در این روزنامه منتشر می‌شود را مطالعه نمود. هم‌چنین آرشیو مطالب مندرج در شماره‌های قبلی روزنامه را هم می‌توان در دسترس داشت. روزنامه روز، روزنامه در فرمت PDF، آرشیو، قیمت روزارز، سکه، طلا و نقره، امکان مشترک شدن روزنامه، ماهنامه عسلویه، ماهنامه دنیای اقتصاد را می‌توان از سایر عناوین مطرح شده در سایت دانست.

http://sina.sharif.edu/~management/

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در این سایت به معرفی فعالیت‌های انجام گرفته در آن واحد دانشگاهی می‌پردازد. در این سایت می‌توان آخرین اخبار دانشکده، پیوند به سایت‌های مرتبط، کنفرانس‌های برپا شده توسط گروه اقتصاد و آموزش الکترونیکی را مشاهده نمود.


 

http://www.gtcir.com/

سازمان تجاری دولتی جمهوری اسلامی‌ایران در این سایت به ارائه مطالبی در زمینه تجارت در ایران می‌پردازد. تاریخچه مؤسسه، میزان سوبسیدها، گزارش‌های اقتصادی، چارت‌های فروش و تجارت در ایران، آمار وضعیت اقتصادی ایران، تقویم رویدادها، Link به سایت‌های مرتبط و گزارشات خرید برنج و گندم دولت از کشاورزان از مطالبی هستند که  در این سایت از آن‌ها نام برده می‌شود.

www.eghtesad-e-eslami.org

اقتصاد اسلامی‌نام سایتی است که در این‌جا به معرفی آن پرداخته می‌شود. در سایت امکانات جستجو فراهم آمده است، هم‌چنین در سایت به معرفی فصلنامه‌ای تخصصی درباره اقتصاد به نام اقتصاد اسلامی‌ پرداخته می‌شود. عناوین مندرج در فصلنامه را می‌توان در سایت مشاهده کرده و نیز می‌توان این مجله را به صورت Online مطالعه نمود. شماره‌های قبلی فصلنامه را می‌توان در این سایت در دسترس داشت.

http://www.econoblog.ir/

این وبلاگ را می‌توان یک منبع آموزشی و اطلاعاتی به زبان فارسی دانست که به ارائه مطالب آموزشی و جزواتی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر دنیا درباره اقتصاد می‌پردازد. نوت‌هایی از کلاس‌های درس دانشگاه‌های سوئیس، دانشگاه Norhtwestern، دانشگاه میشیگان، دانشگاه فلوریدا. هم‌چنین نوت‌های کلاس اقتصاد مالی از دانشگاه LSE وکتاب الکترونیکی مقدمه‌ای برسرمایه‌گذاری، مقالات مختلف درباره اقتصاد، امکانات جستجو، مطالبی درباره اقتصاد در زیر مجموعه‌های: اقتصاد عمومی، اقتصاد خرد، اقتصاد آموزش، تجارت، اخبار، نظریه بازی، اصول مالی، بولتن‌های اقتصادی، مقالات تحقیقی اقتصاد و Link به سایت‌های مرتبط به همراه مطالب بسیار دیگر را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.iranalmas.20m.com/

این سایت به شرکت ایران الماس تعلق دارد که در زمینه تولید جواهرات مزین به الماس فعالیت می‌کند. این شرکت فروش       الماس‌های خود را به طریق فروش و عضویت هرمی‌در شبکه‌ای از خریداران انجام می‌دهد. آموزش روش کار در شبکه هرمی، روش عضو شدن در شبکه شرکت و آموزش‌هایی در جهت فروش شبکه‌ای را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.iranhere.com/

اطلاعات مربوط به بازار بورس تهران را می‌توان در این سایت مشاهده کرد. انجمن اعضای بورس این سایت را اداره می‌کند و مطالبی چون آرشیو انجمن، تاریخچه بورس، مقالات، آخرین تغییرات سهام، تبادل اطلاعات، تحلیل تکنیکال، آموزش، اخبار، بورس نامه، سهام بانکی، خدمات، آخرین اخبار اقتصادی، خرید‌های عجیب، امکان جستجو در سایت، امکان عضویت در سایت و آخرین مطالب مورد بحث در انجمن را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://www.tehranabc.com/

این سایت را می‌توان اولین سایت تحلیلی و آموزشی معاملات بورس اوراق بهادار تهران دانست. آموزش تحلیل تکنیکال معاملات در بورس در دروس مختلف، آخرین تحلیل شرکت‌های موجود در تالار بورس تهران، آموزش مفاهیم اولیه برای کار در بورس اوراق بهادار، راه بقا در بورس اوراق بهادار، آرشیو تحلیل درباره شرکت‌های موجود در بازار بورس، امکان مشاهده آخرین قیمت سهام، تالار گفتمان سایت، لغت نامه تخصصی تکنیکال، بولتن‌های هفتگی سایت، آموزش نرم‌افزار MetaStock که یک نرم‌افزار تخصصی درباره بورس می‌باشد. بسیاری مطالب دیگر را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.topstocknews.com/

سایت اطلاع‌رسانی بازار بورس سهام ایران را می‌توان در این پایگاه اینترنتی مشاهده نمود. در این سایت به آموزش نحوه سرمایه‌گذاری صحیح در بازار سهام و بورس پرداخته می‌شود. این سایت جدیدترین اخبار ایران و جهان را برای خرید و فروش به موقع سهام جهت جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران و رسیدن به سود معقول در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. سهام پیشنهادی، اخبار مهم و تأثیرگذار بر قیمت سهام، لیست قیمت سهام شرکت‌های بورس ایران، تاریخچه بورس اوراق بهادار ایران، برنامه‌های سازمان بورس اوراق بهادار، راه‌اندازی بورس‌های منطقه‌ای، بهسازی معیارهای پذیرش شرکت‌ها، ایجاد بورس کالا، گوناگون‌سازی ابزارهای مالی و معرفی کارگزاران رسمی‌بورس ایران را می‌توان از عناوین مطرح در سایت نام برد.

http://www.talarebourse.com

این سایت به نام تالار بورس را می‌توان بنا به ادعای مؤسسان آن، پرمخاطب‌ترین سایت در حوزه بازار سرمایه ایران دانست. در سایت امکانات ثبت نام برای عضویت در آن قرار داده شده است، هم‌چنین تالار گفتمان بورس، تالار سیاسی، تالار گفتمان فرعی، آموزش توسط کاربران، اطلاعیه‌های تالار بورس و قوانین سایت را می‌توان در سایت از مطالب مطرح شده نام برد.

http://www.aryasahm.net/

مرکز مطالعات اقتصادی  آریا سهم در این سایت به ارائه آخرین اخبار و مطالب درباره بورس پرداخته می‌شود. امکانات جستجو در سایت قرار داده شده است، هم‌چنین خدمات سایت، اطلاعات آماری بورس، اطلاعات شرکت‌ها، کارگزاران، معرفی سایت‌های برگزیده، Download، تحلیل اطلاعیه‌های تالار بورس، آخرین اخبار بازار سرمایه، تحلیل‌های تکنیکال، تحلیل بازار جهانی، دوره‌های آموزشی اجرا شده توسط مؤسسه، بولتن سرمایه گذاری و آخرین تحلیل درباره شرکت‌های منتخب را می‌توان از عناوین

مندرج در سایت نام برد.

http://www.sarmaye.com/

سایت سرمایه دات کام به بررسی اوضاع سهام و بورس در بازار‌های داخلی ایران و جهان  می‌پردازد. اخبار بازار سرمایه، تحلیل  شرکت‌ها، آموزش، گفتگو، آخرین قیمت‌های تابلوی بورس، عضویت در خبرنامه، اطلاعات شرکت‌ها و Link به سایت‌های مرتبط را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://www.sahmnegar.com/

این سایت به مؤسسه‌ای اقتصادی به نام سهم نگر تعلق دارد که به فعالیت در زمینه بازار بورس و سرمایه‌گذاری مشغول به کار        می‌باشد  تحلیل‌های کلان، تحلیل صنعتی، تحلیل شرکت‌ها، قیمت هدف، خدمات تحلیلی هفتگی، نحوه اشتراک، عناوین این هفته، عناوین آموزشی، جزوات آموزشی و خدمات مشاوره‌ای را می‌توان از خدمات عرضه شده در این سایت نام برد.

http://kamyari.blogspot.com/

این وبلاگ به نام تاک تیک، یک بلاگ برای ارائه مطالب و اطلاع‌رسانی درباره سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به خصوص سرمایه‌گذاری در بخش ساختمان می‌باشد. در مطالب ارائه شده در بلاگ می‌توان با شرایط و موارد مرتبط با سرمایه گذاری در زمینه ساختمان آشنا شده و نیز به مقالاتی در این زمینه دسترسی پیدا نمود.

www.persiastock.persianblog.com/

وبلاگ پرشیا استاک، یک بلاگ درباره میزان خرید و فروش و فعالیت‌های انجام گرفته در بازار سهام ایران می‌باشد. در بلاگ می‌توان به اطلاعاتی در زمینه هر کدام از سهام مورد نظر دسترسی پیدا نمود . نویسنده سعی دارد تا تغییرات و قیمت‌ها و نیز میزان خرید و فروش‌ها را تحلیل کرده و به خواننده تصویری روشن از بازار بورس ارائه نماید.

www.boursesaham.persianblog.com/

دنیای ناشناخته بورس، نام این وبلاگ می‌باشد. در این بلاگ به بررسی تغییرات انجام گرفته در بازار سهام ایران پرداخته      می‌شود. میزان خرید و فروش سهام شرکت‌ها، شرکت‌های با ریسک پایین، تحلیل فنی تغییرات سهام برای شرکت‌های مختلف، رویدادهای تأثیرگذار بر روی قیمت سهام شرکت‌ها و پیش بینی آماری را می‌توان از عناوین مندرج در بلاگ نام برد.

www.bourse-analyse.blogspot.com/

راه بقا در بورس، یکی از وبلاگ‌های ایرانی می‌باشد که در زمینه اطلاع‌رسانی بازار بورس ایران به فعالیت می‌پردازد. زمینه اصلی فعالیت این سایت در جهت معرفی و بررسی اوضاع شرکت‌های شرکت کننده در بازار بورس سهام می‌باشد. بررسی حال و گذشته و پیش بینی آینده این شرکت‌ها می‌تواند نقش مهمی‌در افزایش و یا کاهش سهام داشته باشد که در این بلاگ به این مسائل پرداخته می‌شود.

http://www.iranstoxx.com/

سایت اطلاع‌رسانی بورس‌های ایران – ایران استاکس را می‌توان در این پایگاه اینترنتی ملاقات نمود. در این سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین اخبار، آخرین قیمت سهام، تحلیل‌های اقتصادی، آمار و اطلاعات بازارهای بورس ایران، انجمن بورس تهران، آمار معاملات بورس، تقاضای خرید و فروش سهام، کارگزاران بورس، شاخص‌های بورس، اخبار شرکت‌های شرکت‌کننده در بازار بورس، اطلاعیه شرکت‌ها، اطلاعات جامع شرکت‌ها، بورس فلزات تهران، قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت سکه، قیمت طلا و نقره، بورس فلزات لندن، فارکس و قوانین استفاده از سایت، از جمله عناوین مطرح شده در این سایت می‌باشند.

http://yaghoobh.persianblog.com/

این وبلاگ به نام بورس و علم ریاضیات به ارائه مطالبی درباره بازار بورس در ایران می‌پردازد  تغییرات در قیمت سهام، خرید و فروش‌ها و تحلیل شرکت را می‌توان از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در بلاگ به شمار آورد. معرفی سایت‌ها و مراکز خبرپراکنی تأثیرگذار بر بازار بورس ایران، وبلاگ‌های فعال در زمینه بورس، فروم‌های بورسی، سایت‌های اقتصادی و ارائه مقالات و بررسی‌ها و تحلیل‌های اقتصادی بر روی سیاست‌های شرکت‌های فعال در بازار بورس را می‌توان از سایر عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://pouya1349.persianblog.com/

وبلاگی که در این‌جا مشاهده می‌کنید، دنیای بورس نام دارد. در این بلاگ به بررسی خبرها و رویدادهای مؤثر بر بورس اوراق بهادار در ایران پرداخته می‌شود. اخبار اقتصادی، همایش‌ها، ملاقات‌ها، خبرهای شرکت‌ها و بازار بورس از عناوینی هستند که در این بلاگ مطرح شده‌اند.

http://www.mse.ac.in/

دانشکده اقتصاد Madras در این سایت به معرفی خود و فعالیت‌های انجام گرفته در آن واحد دانشگاهی می‌پردازد. اطلاعاتی درباره دانشگاه، آموزش، فارغ التحصیلان دانشکده، انتشارات، اساتید، دانشجویان، برنامه‌های درسی در دانشگاه، Link به سایت‌های مرتبط به بحث اقتصاد، اخبار، رویدادهای اقتصادی، امکانات کتابخانه الکترونیکی، سمینارهای برپا شده توسط گروه اقتصاد، گالری تصاویر و امکانات جستجو در مطالب سایت را می‌توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://www.tehraneconomist.com/

تهران اکونومیست، نام سایتی است که در این‌جا به معرفی آن می‌پردازیم. این سایت همان‌گونه که از نامش برمی‌آید به ارائه مطالب اقتصادی می‌پردازد. آینده اقتصاد ایران، آینده ارزش سهام در بورس، تغییرات بزرگ اقتصادی در پنج سال آینده، نقد احزاب و شخصیت‌ها، در چه رشته‌هایی سرمایه‌گذاری کنیم، اخبار WTO و بسیاری مقاله دیگر، از عناوین مقالاتی است که در این سایت بیان آن‌ها پرداخته شده است. در سایت امکانات جستجو در مطالب قرار داده شده است، هم‌چنین می‌توان آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان را از طریق خبرگزاری ادیب در این سایت مشاهده نمود.

http://www.econ.metu.edu.tr/

دانشکده اقتصاد دانشگاه فنی خاورمیانه در این سایت به معرفی خود و فعالیت‌های انجام شده در آن واحد دانشگاهی می‌پردازد. مطالبی درباره دانشگاه، دانشجویان، اساتید، تحقیقات انجام شده در بخش اقتصاد دانشگاه، فارغ التحصیلان دانشگاه، برنامه‌های آموزشی، Link به سایت‌های مرتبط و برنامه‌های اقتصادی را می‌توان از مطالب وجود در این سایت نام برد.

http://www.umt.edu/econ/

دپارتمان اقتصاد دانشگاه مونتانا در امریکا در این سایت به معرفی خود و ارائه مطالبی درباره آن واحد دانشگاهی می‌پردازد. اساتید و دانشجویان اقتصاد، برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، تحقیقات و مقالات ارائه شده توسط هیأت علمی‌دانشگاه و دانشجویان، برنامه‌های آموزشی و معرفی اهداف دانشکده اقتصاد را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://www.eco.ir/

این سایت، به همایش تخصصی اقتصاد ایران تعلق دارد. معرفی سایت، برنامه‌ها، تالار گفتمان، دانشگاه امام صادق، معرفی همایش‌ها و ضرورت آن، امکانات جستجو، تصاویر همایش اقتصاد ایران، اخبار همایش، سایت‌های مرتبط، پژوهش‌های انجام گرفته، نامه یارانه، گزیده همایش و آخرین تغییرات را می‌توان از عناوین مهم سایت نام برد.

http://tavanayan.persianblog.com/

وبلاگی که در این‌جا به آن اشاره می‌شود، اقتصاد اسلامی نام دارد. در بلاگ به ارائه پرسش‌هایی در زمینه اقتصاد اسلامی‌و پاسخ به آن سؤالات پرداخته می‌شود. علاقمندان می‌توانند در مباحث پیرامون سؤالات مطرح شده شرکت کرده و نظریات خود را در بلاگ مطرح نمایند.

www.iranmehr.com/directory/145/306

سایت ایرانمهر، یک موتور جستجوی فارسی را برای رشته‌های اقتصاد و تجارت ارائه می‌کند. در این سایت می‌توان Keyword‌های مورد نظر را وارد کرده و به جستجوی فارسی مطالب پرداخت.


 

http://fa.wikipedia.org/wiki

این سایت به دایرهالمعارف ویکی‌پدیا تعلق دارد که به ارائه مطالبی درباره رشته اقتصاد می‌پردازد. در این سایت می‌توان مطالب مورد نظر را جستجو نمود، هم‌چنین امکان یادگیری اصطلاحات مربوط به اقتصاد در این سایت فراهم آمده است.

http://www.economist.com/

در این سایت به ارائه آخرین خبرها و رویدادها در زمینه اقتصاد در سرتاسر جهان پرداخته می‌شود. امکانات جستجوی مطالب در سایت در دسترس قرار دارد، هم‌چنین می‌توان مقالات، خبرنامه اقتصادی و گزارش رویدادهای مرتبط با اقتصاد جهان را در این سایت مشاهده نمود.

http://oep.oxfordjournals.org/

در این سایت می‌توان به مقالات و تحقیقات انجام شده در دپارتمان اقتصاد دانشگاه Oxford دسترسی پیدا کرد. ژورنال اقتصاد، امکانات جستجو، امکانات ثبت نام و عضویت در سایت برای دریافت ژورنال، مقالات ارائه شده در ژورنال و سایر مطالبی که در این ژورنال مندرج‌اند را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://biz.persianblog.com/

وبلاگ تجارت و بانکداری بین الملل را در این آدرس اینترنتی می‌توان مشاهده نمود. در این بلاگ پرمحتوا می‌توان به مقالات و تحلیل‌های اقتصادی درباره رویدادهای تأثیرگذار بر تجارت بین‌المللی دسترسی پیدا کرد. هم‌چنین آدرس سایت بانک‌های ایران، سایت‌های مهم اقتصادی ایران، وزارتخانه‌های مرتبط را می‌توان از سایر عناوینی نام برد که در این وبلاگ می‌توان مشاهده نمود.

http://economics.ca/cje/

این سایت به ژورنال اقتصادی کانادایی‌ها اختصاص دارد. سایت به دو زبان انگلیسی و فرانسه در اختیار عموم قرار دارد. امکانات جستجوی سریع در مطالب سایت فراهم آمده است، هم‌چنین مطالب و عناوین مندرج در آخرین شماره ژورنال، اطلاعات اساسی درباره ژورنال، امکان دسترسی Online به ژورنال، آمار ارائه شده در ژورنال، نویسندگان و سایر اطلاعات مربوط به این ژورنال را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://iranbanker.persianblog.com/

این وبلاگ به مجله اینترنتی بانکداری و مدیریت ایران تعلق دارد. این بلاگ در سه بخش به ارائه مطالب می‌پردازد: اطلاعات و اخبار بانکداری، مقالات مدیریت و حسابداری و پرسش و پاسخ درباره مسائل بانکی و مدیریتی.

http://www.arc-m.com/

این سایت به شرکت تجاری اقتصاد روز تعلق دارد. در این سایت به ارائه راهکارهای جدید در زمینه بانکداری اینترنتی در ایران پرداخته می‌شود. E_Gold، بانک، خرید و فروش، فروش سهام، سایت‌های برتر، خرید و فروش الکترونیکی از طریق سایت و معرفی سایر خدمات این سایت بانکداری الکترونیکی را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://iraneb.com/

این سایت به مرکز تجارت الکترونیکی ایران تعلق دارد. کالاها، پروژه‌ها، کاریابی، مزایده و مناقصه، گزیده اخبار، مقالات، مشاوره   در زمینه سرمایه گذاری، اقتصاد کلان، صنعت و معدن، کشاورزی، بازرگانی، دولت، بازارهای مالی، حمل و نقل و ارتباطات، اجتماعی و فرهنگی، آمارهای بین‌المللی، کارگاه‌های اقتصادی، امکانات جستجو در مطالب سایت، نرخ سکه، طلا، نقره، ارز و هم‌چنین معرفی شرکت‌های اقتصادی شرکت‌کننده در بازار بورس و بانک اطلاعات آماری را می‌توان در کنار لیست فروش الکترونیکی مندرج در سایت از عناوین موجود در سایت نام برد.

http://www.feer.com/

این سایت به مجله الکترونیکی اقتصادیFarEastern تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین می‌توان مطالب مندرج در شماره آخر مجله را مشاهده نمود. مقالات، تحلیل‌های اقتصادی از  رویدادها، آرشیو مطالب، امکانات ثبت نام و عضویت در سایت و معرفی سایت‌های مرتبط به اقتصاد را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.asnaf.ir/

سایت اصناف که یک سایت ایرانی درباره فعالیت‌های اقتصادی در ایران می‌باشد را می‌توان در این سایت مشاهده نمود. مدیریت اطلاعات، راهنمای اصناف کشور، آمار اصناف کشور، اخبار و قوانین، پرسش و پاسخ، نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی در ایران، هرم اصناف ایران، ادارات مرتبط، مجموعه سایت‌های منتخب و مرتبط با موضوع اقتصاد، اطلاعیه‌ها، امکانات جستجو در مطالب سایت و خبرهای مطرح شده در زمینه اصناف و بازار ایران را می‌توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://www.iie.com/

این سایت به انستیتوی بین‌المللی اقتصاد تعلق دارد که در شهر واشینگتون امریکا واقع شده است. در سایت امکانات جستجو در مطالب سایت قرار داده شده است، هم‌چنین تحقیقات، انتشارات، فروشگاه اینترنتی کتاب، اخبار دنیای اقتصاد و مطالب خبری و آموزشی بسیاری در زمینه اقتصاد را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.afajof.org/

این سایت به بخش انتشارات مؤسسه تجارت امریکا تعلق دارد. در سایت می‌توان به ژورنال الکترونیکی منتشر شده درباره اقتصاد و مسائل اقتصادی در امریکا و جهان دسترسی پیدا کرد. هم‌چنین مطالبی درباره مؤسسه مالی تجاری، همایش‌ها، آخرین اخبار، تحقیقات انجام شده توسط متخصصان مؤسسه، امکان ثبت نام برای عضویت در سایت و مقالات و مطالب اقتصادی بسیاری را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://webmail.econ.ohio-state. edu/ john/ GenInfo.php

ژورنال پول، اعتبارات و بانکداری را می‌توان در این سایت مشاهده نمود. در سایت برای دسترسی بهتر به مطالب می‌توان از Index الفبایی استفاده نمود. هم‌چنین مقالات ارائه شده، Link به سایت‌های مرتبط را می‌توان از مطالب عنوان شده در سایت نام برد.

http://www.ebankmarketing.com/

این سایت به شرکت Ebankmarketing تعلق دارد که به معرفی فعالیت‌های این بانک الکترونیکی می‌پردازد. معرفی تیم مؤسس بانک، خدمات ارائه شده بانکداری از طریق اینترنت، محصولات و مطالبی درباره امکانات عرضه شده را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

http://ecedweb.unomaha.edu/

این سایت به نام آموزش اقتصاد یا EcEdWeb به آموزش اصول اقتصاد در سنین و دوره‌های مختلف سنی می‌پردازد. اطلاعات اقتصادی، آموزش به گروه سنی تا ۱۲ سال، آموزش در سطوح کالج، آموزش در Web و دپارتمان دانشگاهی آموزش اقتصاد و نیز امکانات جستجوی مطالب در سایت را می‌توان ازجمله عناوین مطرح شده در این سایت نام برد.

http://www.indiana.edu/~econed/

این سایت به معرفی و ارائه ژورنال تخصصی و آموزشی اقتصاد می‌پردازد. ژورنال به دانشگاه Indiana در امریکا تعلق دارد. در این سایت معرفی شده امکان جستجو در مطالب ژورنال و نیز ثبت نام برای عضویت در سایت برای دریافت ژورنال فراهم آمده است. هم‌چنین  می‌توان لیستی از مطالب مندرج در مجله را در صفحه اول سایت در پیش روی داشت.

http://www.fte.org/

این سایت به ارائه آخرین یافته‌ها در زمینه آموزش علم اقتصاد می‌پردازد. در این سایت امکانات جستجو در مطالب قرار داده شده است، هم‌چنین مطالبی درباره سایت، آموزگاران، دانشجویان اقتصاد، اکتشافات و مقالاتی درباره اقتصاد و نحوه آموزش آن را  می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

www.statsoftinc.com/textbook/stathome.html

این سایت به ارائه یک کتاب الکترونیکی درباره کاربرد ریاضیات و آمار در اقتصاد می‌پردازد. امکان جستجو در سایت فراهم آمده است. هم‌چنین می‌توان اصول آماری، قوانین، شبکه‌های شاخه‌ای و هرمی‌و آنالیز اطلاعات و بسیاری مطالب آماری دیگر را که در اقتصاد کاربرد دارند را در این سایت مشاهده نمود. عناوین زیاد دیگری درباره کاربرد آمار در علم اقتصاد برای تحلیل و نمودارهای روند در سایت قرار داده شده اند که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت از این مطالب بهره لازم را ببرند.

http://www.bankingonkids.com/

این سایت به آموزش کار بانک‌ها به کودکان می‌پردازد. پس انداز و استفاده از تسهیلات بانکی برای کودکان مطلبی است که باید آموخته شود و در این سایت به این امر پرداخته می‌شود. آموزش برای والدین، معرفی انستیتوهای بانکی، مطالب آموزشی، برنامه‌های آموزشی، حقایقی درباره پول برای کودکان و روش‌های کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها از عناوینی است که در این سایت به آن‌ها اشاره شده است.

http://www.gametheory.net/

این سایت به ارائه مطالب آموزشی درباره تئوری بازی‌ها می‌پردازد که یک بحث آماری در اقتصاد می‌باشد. آموزش دهنده‌ها، دانشجویان، مسائل و مطالب تخصصی و کاربرد ریاضیات در اقتصاد از عناوین مطرح شده در سایت می‌باشند.

http://ddcn.prowebis.com/

این سایت به ارائه یک بانک اطلاعاتی اقتصادی می‌پردازد که کاملاً قابل جستجو می‌باشد. در این سایت می‌توان اطلاعاتی درباره شرکت‌ها، دولت‌ها، قیمت ارز، قیمت فلزات گران‌بها و سایر اطلاعات مورد نیاز برای تجارت بین‌المللی را به‌دست آورد.

http://islamicbankingandfinance.com/

این سایت به مجله بانکداری و تجارت اسلامی‌تعلق دارد. سایت به زبان انگلیسی می‌باشد. مطالب آخرین شماره مجله، امکان دسترسی به مطالب شماره‌های پیشین، آخرین خبرها، خدمات سایت، بانکداری و اقتصاد اسلامی ‌و مقالاتی در همین رابطه را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://users.bart.nl/~abdul/

در این سایت به معرفی چهار کتاب در زمینه بانکداری و اقتصاد اسلامی‌نوشته A.L.M Abdul Gafoor پرداخته شده است. در سایت می‌توان عناوین این کتاب‌ها و نیز مندرجات آن‌ها را از روی فهرست، مطالعه نمود. هم‌چنین متن کتاب‌ها برای کاربران قابل دسترس می‌باشد.

www.fdic.gov/bank/historical/history/

در این سایت به ارائه مطالبی درباره بانکداری و آنالیز اطلاعات مربوط به آن پرداخته شده است. امکان جستجو در سایت فراهم آمده است، هم‌چنین حمایت از مشتری، گردش مالی بانک، آنالیز مالی، فروش اقساطی و روش‌های آن، آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعاتی درباره سایت را می‌توان در این سایت از مطالب عنوان شده برشمرد.


 

http://www.islamic-banking.com/

این سایت به انستیتوی تحقیقات بانکداری و امور تجاری و اقتصادی در لندن اختصاص دارد. اطلاعاتی درباره انستیتو، رویدادها، اخبار، آموزش، تحقیقات انجام شده، بانکداری اسلامی، تکفل، انتشارات مؤسسه، سمینارها، مسائل شرعی در بانکداری اسلامی، مقالات و معرفی سایت‌های مرتبط، عناوین این سایت را تشکیل می‌دهند.

http://www.bankingonkids.com/

در این سایت به ارائه اطلاعاتی برای والدین به منظور آموزش استفاده از بانک به کودکان پرداخته می‌شود. آموزش به والدین، مطالب مالی، آموزش به کودکان، برنامه‌های آموزشی، چک، سرگرمی‌ها و اطلاعاتی درباره سایت را می‌توان از عناوین سایت نام برد.

http://www.portalino.it/banks/-ir.htm

در این سایت به ارائه مطالبی درباره وضعیت اقتصادی ایران پرداخته شده است. سایت دربرگیرنده اطلاعات کشورهای مختلف می‌باشد و مطالبی درباره میزان درآمد سرانه، مالیات، بانک‌ها و غیره را می‌توان در آن مشاهده نمود.

http://www.bmi.ir/fa/news.aspx

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک ملی ایران تعلق دارد. امکانات جستجو، آخرین اخبار، نشریه، عکس روز، ارز، روابط عمومی، معرفی خدمات، واحدهای بانکی، درباره بانک، ادارات بانک، خدمات اینترنتی، گزارش‌های مالی، شرکت‌های بانک، فرم‌های عملیات بانکی، بانکداری نوین، استان‌ها، بورس، دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها، اطلاعیه، آرشیو، معرفی لینک، گزارشات اقتصادی، آرشیو عکس، آرشیو مقالات، موزه، اسکناس‌های قدیمی، بناهای قدیمی، کلیپ و امکان مشاهده برندگان قرعه‌کشی بانک را می‌توان از امکانات و موارد قرار داده شده در سایت محسوب کرد.

http://www.bankmellat.ir/

بانک ملت در این سایت به معرفی خدمات و ارائه اطلاعاتی درباره این بانک می‌پردازد. معرفی بانک، محصولات بانک، اخبار، شکایات، نرخ ارز، بانکداری الکترونیکی را می‌توان از عناوین مطرح شده در سایت نام برد.

www.parsian-bank.com

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک پارسیان تعلق دارد. در سایت این بانک عناوینی چون: بیمه پارسیان، شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان، لیزینگ پارسیان، معرفی لینک، اخبار، گزارش رویدادها، امکانات جستجو در سایت، محاسبه تسهیلات، تسهیلات اعطایی، محاسبه سود سپرده و اطلاعات مربوط به سهام داران را می‌توان مشاهده نمود.

www.postbank.ir/fa/main/default.aspx

پست بانک ایران در این سایت به معرفی خود و خدمات ارائه شده می‌پردازد. درباره پست بانک، اخبار، اسناد و مقالات، خدمات، شعب بانک، روال‌های پست بانک، پایگاه‌های مرتبط، فرصت‌های شغلی، مراکز استانی و تابلو اعلانات، عناوین این سایت را تشکیل می‌دهند.

http://www.banksepah.com/Main.htm

بانک سپه، این سایت را برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات خود تأسیس نموده است. در سایت امکانات جستجو فراهم آمده است، هم‌چنین نرخ ارز، گزیده خبرها، کارگزاری بورس بانک سپه، اخبار فرهنگی بانکی، درباره بانک، شعب بانک، معرفی خدمات، گزارشات مالی، بانکداری اسلامی، اخبار، تحقیقات و مقالات، سرمایه‌گذاری، روابط عمومی، سؤالات متداول، نتایج قرعه کشی و معرفی سایت‌های مرتبط را می‌توان از مطالب این سایت برشمرد.

http://www.bank-maskan.org/

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مسکن اختصاص دارد. معرفی سازمان، خدمات بانکی، خدمات ارزی، اخبار، مقالات، دستورالعمل‌ها، ادارات مرکزی، برگزیده اخبار، نتایج قرعه‌کشی، تسهیلات بانکی و بانکداری نوین را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://www.saderbank.com/

این سایت به بانک صادرات ایران تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو قرا داده شده است، هم‌چنین اطلاعاتی درباره سایت، خبر، خدمات بانکی، شعب، کارت اعتباری، وب سایت استان‌ها، امکان جستجوی چک و معرفی طرح سپهر را می‌توان از عناوینی نام برد که در این سایت به آن‌ها پرداخته شده است.

http://www.tejarat-bank.com/

بانک تجارت در این سایت به معرفی خود و خدمات ارائه شده در آن بانک می‌پردازد. اسامی‌برندگان جوایر ویژه بانک، خدمات ATM، درباره بانک، خدمات بانک، اخبار بانک، سفیر تجارت، سایر بانک‌ها، مناطق آزاد و ارتباط با بانک را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت برشمرد.

www.agri-bank.com/Main.asp

این سایت به بانک کشاورزی ایران تعلق دارد. اطلاعاتی درباره بانک، خدمات بانک، اخبار و تازه‌ها، خدمات اطلاعاتی، دیگر فعالیت‌ها، اطلاعات حساب مشتریان، اطلاعات جانبی، امکانات جستجو، کتابخانه بانک، مرکز ارتباط سبز، خدمات مهر، خدمات بانکداری الکترونیکی، خدمات ویژه زنان، بانک کودک و نوجوان و سخن هفته، عناوین سایت را تشکیل می‌دهند.

http://bankrefah.ir/fa/default.asp

بانک رفاه در راستای اطلاع‌رسانی اینترنتی از فعالیت‌های خود این سایت را برپا نموده است. عناوینی چون درباره بانک، اخبار بانک، خدمات، انتشارات، قوانین، صورت‌های مالی، نظام پیشنهادها، مقالات، بانک‌های کارگزاری، شعب، منابع مرتبط، امکانات جستجو، نرخ ارز، ماهنامه سایت، نتایج قرعه‌کشی را می‌توان در این سایت مشاهده کرد.

http://w3.bim.ir/

این سایت به بانک صنعت و معدن ایران تعلق دارد. تعاریف عقود اسلامی، خدمات بانکی، نهادهای پشتیبان، مشتریان، گزارش سالانه، انتشارات، دستگاه‌های خودپرداز، خبر، تسهیلات و آمار و اطلاعات سایت را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://www.edbi.org/

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک توسعه صادرات ایران اختصاص دارد. اخبار بانک، وبلاگ بانک، بانکداری الکترونیکی، طرح‌های تأمین مالی، اعطای تسهیلات، تازه‌ها، خدمات اینترنتی بانک، خرید و فروش اینترنتی سهام، موبایل بانک، اطلاعاتی درباره بانک، معرفی سایت‌های مرتبط، آخرین خبرها، خدمات کارت بانک، اعتبار اسنادی و تازه‌ها را می‌توان از مطالب عنوان شده در سایت محسوب کرد.

www.sb24.com/Sb24Fa/24-1.shtml

بانک سامان در این سایت به معرفی خود و خدمات ارائه شده توسط آن بانک می‌پردازد. سامان بانک ۲۴، خدمات شرکتی، خدمات شخصی، سرمایه گذاری، همکاری با بانک، امکان بررسی شماره حساب مشتریان بانک و نرخ ارز را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.


 

http://www.sice.oas.org/default.asp

سایت اطلاعات تجارت بین‌المللی که این‌جا به معرفی آن پرداخته شده است به ارائه اطلاعاتی درباره سیستم‌های تجارتی و اقتصادی در سراسر دنیا می‌پردازد. امکانات جستجو در سایت قرار داده شده است، هم‌چنین آخرین خبرها، تقویم رویدادها، انتشارات مؤسسه، معاهدات تجارتی بین‌المللی، قوانین تجارت بین‌المللی و اطلاعاتی دیگری در این زمینه را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

http://www.ustr.gov/

نمایندگی بین‌المللی امریکا در تجارت بین کشورها در این سایت به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد. معاهدات تجارتی، کشورهای جهان و روابط تجاری، پیشرفت اقتصادی، WTO، امکانات جستجو در سایت، انتشارات و منابع اطلاعاتی تجارت جهانی را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.freetrade.org/

این سایت به مؤسسه آموزش سیاست‌های بین‌المللی تجارت می‌پردازد. امکانات جستجو در سایت فراهم آمده است، هم‌چنین اطلاعاتی درباره WTO، انتشارات، تقویم رویدادها، آرشیو تصاویر و فیلم، تحقیقات، معرفی سایت و مقالات تجاری، عناوین سایت را تشکیل می‌دهند.


 

http://www.etsg.org/

این سایت به مؤسسه ETSG تعلق دارد که یک مجموعه آکادمیک بررسی و آموزش اصول تجارت بین‌المللی می‌باشد. امکانات ثبت نام و عضویت در سایت فراهم آمده است، کنفرانس‌ها، مقالات کاربردی، اطلاعات، مبانی آموزشی، کمیته‌های علمی، امکانات جستجو در سایت و اخبار را می‌توان از عناوین سایت نام برد.

http://www.areuea.org/

این سایت به انجمن مستقل اقتصاد شهری امریکا تعلق دارد. در سایت امکانات ثبت نام و عضویت قرار داده شده است، اطلاعاتی درباره مؤسسه، انتشارات، کنفرانس‌ها، خبرها و اطلاعات عمومی‌درباره موضوع سایت را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

www.iranjudiciary.org/checkact-fa.html

این سایت به قوه قضاییه جمهوری اسلامی‌ایران تعلق دارد. در این بخش از سایت به ارائه متن کامل قانون چک در قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران پرداخته شده است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت متن کامل قانون فوق را در دسترس داشته باشند.

http://www.cbi.ir/

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران تعلق دارد. اطلاعاتی درباره بانک مرکزی، روابط عمومی، سیاست‌های پولی، انتشارات، آمار و داده‌ها، قوانین و مقررات، نظارت بر امور بانک‌ها، نظام پرداخت‌ها، اسکناس و مسکوکات، امکانات جستجو در سایت، پیوندها، آخرین خبرها، نرخ ارز، موزه خزانه گران بهای جواهرات ملی ایران، تازه‌ها، اطلاعیه‌ها، نرخ سود بانکی، نشریات ادواری، حساب‌های ملی ایران، شاخص‌های قیمت، مرکز شتاب و آشنایی با ویژگی‌های امنیتی اسکناس را می‌توان از مطالبی نام برد که در سایت به آن‌ها پرداخته شده است.

http://www.paecon.net/

این سایت به نام شبکه اطلاعاتی اقتصادی به معرفی پایگاه‌ها و منابع اطلاعاتی بسیاری در زمینه اقتصاد و تجارت می‌پردازد. در سایت می‌توان با استفاده از لیست مطالب مورد نظر، سایت‌ها و منابع اطلاعاتی مربوطه را مشاهده کرد و درباره هر یک به کسب اطلاعات پرداخت.

www.giub.uni-bonn.de/grabher/

این سایت به بخش اقتصاد دانشگاه شهر بن در آلمان اختصاص دارد. اعضای انجمن، تحقیقات، انتشارات، آموزش و معرفی سایت‌های مرتبط را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://www.currencytax.org/

مالیات معاملات مالی، نامی‌است که برای این سایت در نظر گرفته شده است. در سایت امکانات جستجو مطالب قرار داده شده است، هم‌چنین آخرین اخبار، مقالات، گزارشات مالی و قوانین مالی را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

www.taxworld.org/History/TaxHistory.htm

در این سایت می‌توان با تاریخچه مالیات آشنا شد. کشورهای باستانی و مالیات احراز شده در آن کشورها، قوانین گذشته مالیاتی و اطلاعات مفیدی  در این زمینه را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

http://www.epinet.org/

انستیتوی سیاست‌های اقتصادی در این سایت به ارائه اطلاعاتی در این زمینه می‌پردازد. اطلاعاتی درباره مؤسسه، امکانات جستجو، آرشیو انتشارات، فروشگاه کتاب، تقویم رویدادها، کتابخانه، اطلاعات، شاخص‌های اقتصادی و مطالب بسیاری در زمینه اقتصاد جهانی را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.bis.org/publ/

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی اختصاص دارد. در سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین اطلاعاتی درباره مؤسسه، انتشارات، مقالات، روش‌ها، استانداردها و مراحل و ضوابط حاکم بر اقتصاد و تجارت بین‌المللی را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.


 

www.econ.kyoto-u.ac.jp/~evoeco/

این سایت به انجمن اقتصاد پویای ژاپن اختصاص دارد. تاریخچه، فعالیت‌ها، ملاقات‌ها، انتشارات، زیرگروه‌ها، ایده‌ها و نظرات درزمینه اقتصاد پیشرو را می‌توان از عناوینی دانست که در سایت به آن‌ها اشاره می‌شود.

www.ex.ac.uk/~RDavies/arian/amser/chrono. html

در این سایت می‌توان به تاریخچه‌ای از پول در جهان دسترسی پیدا کرد. در سایت می‌توان رده‌های زمانی مختلف را مشاهده کرده و درباره پول رایج در آن زمان‌ها به کسب اطلاعات مفیدی پرداخت.

http://webmail.econ.ohio-state. edu/ john/ GenInfo.php

این سایت به ژورنال پول، اعتبارات و بانکداری تعلق دارد. اطلاعاتی درباره ژورنال، Index الفبایی از مطالب، آرشیو اطلاعات و مطالب، امکانات ثبت نام و عضویت در سایت، کمیته‌های تحقیقاتی مؤسسه، مقالات کوتاه، مقالات و مطالب دانشگاهی در این زمینه را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

http://www.pool-newspaper.com/

این سایت به روزنامه پول اختصاص دارد. این روزنامه که در ایران منتشر می‌شود به ارائه اطلاعاتی درباره بازار سرمایه، اقتصاد ایران، اقتصاد بین‌المللی و غیره می‌پردازد. در سایت امکان دریافت متن کامل روزنامه به صورت فایل PDF وجود دارد.

http://www.iranegold.com/

مرکز خرید و فروش پول الکترونیکی ایران یا IranEgold در این سایت به معرفی خدمات ارائه شده توسط آن مؤسسه می‌پردازد. درباره مؤسسه، خرید پول الکترونیکی، فروش پول الکترونیکی، کارت VISA، فروم، معرفی خدمات شرکت،  امکانات ثبت نام در خبرنامه سایت، آخرین اخبار و معرفی برتری‌های استفاده از پول الکترونیکی در معاملات را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://prd.moc.gov.ir/

این سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی اختصاص دارد. ساختار سازمانی، گزارشات، مأموریت‌های جاری، سایت‌های مرتبط، اخبار، رویدادها، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، سمینارهای علمی‌و بسیاری مطالب دیگر در این زمینه را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

http://www.eri.ir/fa/index.asp

این سایت به پژوهشکده امور اقتصادی ایران تعلق دارد. اطلاعاتی درباره پژوهشکده، گروه‌های پژوهشی، همایش‌ها، انتشارات، اخبار، تفاهم‌نامه، طرح‌های تحقیقاتی، کتابخانه، معرفی سایت‌های اقتصادی، تحقیقات، معرفی هیأت علمی، امکانات جستجو، فصل‌نامه پژوهش‌نامه اقتصادی و اطلاعاتی درزمینه اقتصاد را می‌توان را در این سایت مشاهده نمود.

http://www.sea.ac.ir/

این سایت به دانشکده امور اقتصادی ایران تعلق دارد. در سایت عناوینی چون تاریخچه، معرفی دانشکده، مطالب آماری، امکانات، دوره‌های نیمه حضوری، انتشارات، اطلاعیه‌ها و اخبار را می‌توان مشاهده نمود.

www.mefa.gov.ir/index.asp

این سایت، سایت رسمی‌وزارت اقتصاد و امور دارایی جمهوری اسلامی‌ایران می‌باشد. تاریخچه، اهداف و وظایف، مسئولین، معرفی بانک توسعه، چارت سازمانی، مؤسسات وابسته، اخبار اقتصادی، اخبار فناوری اطلاعات، امکانات جستجو، مالیات مستقیم، محاسبات عمومی، پروژه‌ها، کتابخانه و معرفی سایت‌ها و مراکز اینترنتی مرتبط و هفته نامه سایت را می‌توان از عناوین مندرج در سایت محسوب کرد.

www.sims.berkeley.edu/resources/infoecon/

در این سایت به نام Sims به ارائه اطلاعات پایه‌ای درباره علم اقتصاد از گذشته تا کنون پرداخته می‌شود. اقتصاد بین‌المللی، منابع اطلاعاتی و رفرنس‌ها، تجارت الکترونیکی، قوانین و مقررات و بسیاری مطالب دیگر در این زمینه را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://www.ezoneplus.org/

این سایت به نام مؤسسه تجارت الکترونیکی اروپا به مؤسسه‌ای به همین نام تعلق دارد که در زمینه تجارت الکترونیکی به ارائه اطلاعات اقتصاد اروپا می‌پردازد. پروژه‌ها، همکاران مؤسسه، انتشارات مؤسسه، کنفرانس‌ها، امکانات جستجو در سایت، آخرین اخبار، خبرنامه و اخبار و اطلاعات را می‌توان در این سایت نام برد.

http://www.bgse.uni-bonn.de/

این سایت به دپارتمان آموزش اقتصاد در دانشگاه بن اختصاص دارد. آخرین اخبار، دانشجویان، برنامه‌های آموزشی دانشگاه، مقالات و پروژه‌های دانشجویان و اساتید این دانشگاه را می‌توان از مطالب مندرج در سایت برشمرد.

http://econwpa.wustl.edu/months/mic

این سایت به مؤسسه EconWPA تعلق دارد که درزمینه اقتصاد خرد به ارائه مطالب و مجله‌ای به همین نام می‌پردازد. در سایت می‌توان شماره‌های مختلف مجله تخصصی در این زمینه را مشاهده نمود.

www.auburn.edu/~johnspm/gloss/index

در این سایت یک مرجع الکترونیکی و جامع و لغت‌نامه تخصصی اقتصادی ارائه می‌شود که علاقمندان و متخصصان این رشته با مراجعه به آن می‌توانند از اطلاعات مورد‌نظر بهره‌مند گردند.

http://www.mkeever.com/

این سایت با عنوان آنالیز سیاسی اقتصادی به اداره یک لیست کامل از نام کشورهای جهان می‌پردازد. در سایت با انتخاب نام هر یک از کشورها می‌توان با یک آنالیز کامل از شرایط اقتصادی آن کشورها دسترسی پیدا کرد.

www.debunking-economics.com/

در این سایت به معرفی کتابی درزمینه اقتصاد سیاسی و آنالیز اقتصادی پرداخته می‌شود. در این سایت می‌توان متن کامل این کتاب را مشاهده کرد. هم‌چنین امکان انتخاب بخش‌های مختلف کتاب را می‌توان در سایت در دسترس داشت.

http://www.globalinsight.com/

این سایت، نگرش جهانی اقتصاد نام دارد. در این سایت به ارائه اخبار و اطلاعاتی درباره آخرین مطالب و رویدادهای اقتصاد در جهان پرداخته می‌شود. کشورهای مختلف، اطلاعات، نرم‌افزارها، رویدادها، اطلاعاتی درباره مؤسسه، آخرین خبرها، آنالیزهای اقتصادی، امکان ثبت نام برای دریافت خبرنامه  هفتگی رایگان سایت را می‌توان به عنوان مطالب مندرج در این سایت نام برد.

http://wpcarey.asu.edu/seid/eoc/

این سایت به مؤسسه آموزش اقتصاد به نام W.P.CAREY وابسته به دانشگاه آریزونا تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین اطلاعاتی درباره مؤسسه آموزشی، برنامه‌های آموزشی، آموزش‌های ویژه، اطلاعات، گزارشات مالی، انتشارات مؤسسه و آخرین خبرها عناوین سایت را تشکیل داده‌اند.

http://srdc.msstate.edu/

مرکز توسعه کشاورزی شمالی در این سایت به معرفی این مرکز و فعالیت‌های انجام گرفته در آن می‌پردازد. بحث اصلی در این سایت روش‌های اقتصادی و سودآور در کشاورزی و افزایش توان مالی کشاورزان می‌باشد. تقویم رویدادها، آخرین خبرها، انتشارات، آموزش، تمرینات، منابع اطلاعاتی و آموزشی، معرفی سایت‌های مرتبط و آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه را می‌توان در سایت مشاهده نمود.

http://www.eldis.org/

این سایت به مؤسسه eldis تعلق دارد که به ارائه اطلاعاتی درزمینه روش‌های گسترش اقتصاد کشاورزی می‌پردازد. در سایت می‌توان مقالات و مطالب مهم را مشاهده نمود و درباره آن‌ها اطلاعات مفیدی را کسب نمود، هم‌چنین یک فهرست الفبایی از مطالب سایت قرار داده شده است که با توجه به آن می‌توان به مطلب مورد نیاز دسترسی پیدا نمود.

http://www.iadb.org/

این سایت به بانک بین‌المللی توسعه اقتصادی امریکا تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین اطلاعاتی درباره مؤسسه، آخرین خبرها، کشورهای تحت پوشش، پروژه‌ها، تحقیقات، انتشارات، مطالب مهم، رویدادها و مقالات را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت برشمرد.

http://www.uneca.org/

این سایت به مؤسسه گسترش اقتصادی افریقا، زیرمجموعه سازمان ملل متحد تعلق دارد. اطلاعاتی درباره مؤسسه، منابع اطلاعاتی، برنامه‌ها، زیرمجموعه‌ها، مؤسسات مرتبط، اخبار، گزارش رویدادها، معرفی کتاب، کنفرانس‌ها و مطالب خبری را می‌توان ار عناوین مندرج در سایت برشمرد.

www.idrc.ca/en/ev-1-201-1-DO-TOPIC.html

این سایت به سازمان بین‌المللی حمایت از نیازمندان کانادا تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو فراهم آمده است، حمایت‌های مالی، وام‌ها، اطلاعاتی درباره مؤسسه، برنامه‌های تحقیقاتی، ارزیابی‌های اقتصادی، انتشارات مؤسسه و آخرین خبرها را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

http://www.census.gov/econ/www/

این سایت به مؤسسه سرشماری و ممیزی اقتصادی امریکا تعلق دارد. اطلاعات عمومی‌درباره مؤسسه، اطلاعات دولتی، امکانات جستجو در سایت، اخبار، گزارشات مالی مربوط به سال‌های مختلف مالی و بسیاری مطالب و آمار درزمینه اطلاعات اقتصادی را می‌توان در این سایت در دسترس داشت.

www.census.gov/cgi-bin/briefroom/BriefRm

در این سایت می‌توان آمار و نمودارهای آماری مربوط به اقتصاد و شاخص‌های اقتصادی در امریکا را در سال‌های مختلف مشاهده کرده و به مقایسه آن‌ها با هم پرداخت. گزارشات مالی سه ماهه، گزارشات ماهانه کلی، خرید و فروش محصولات تولیدی، مخارج ساختمان‌ها، فروش خانه‌های جدید، گزارشات کامل از بناها و ساختمان‌های بادوام و بسیاری اطلاعات دیگر را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

www.irtp.com/farsi/events/ec/gozaresh.htm

در این سایت به ارائه گزارشات توجیهی و سیاست تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی‌ایران پرداخته شده است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت از متن کامل گزارش مطلع گردند.

http://www.parspay.com/

شرکت PasrPay در این سایت به معرفی آن شرکت و خدمات ارائه شده در آن می‌پردازد. تجارت الکترونیکی، پرداخت غیر مستقیم، کارت خرید غیر حضوری، مسترکارت قابل شارژ، نکته‌های تجارت الکترونیکی، مسترکارت غیرقابل شارژ، خرید از اینترنت و امکانات ثبت نام در سایت را می‌توان از عناوین مندرج در سایت نام برد.

www.internationaleconomics.net/

شبکه بین‌المللی اقتصاد در این سایت به ارائه اطلاعات و معرفی آن مؤسسه می‌پردازد. اقتصاد بین‌المللی، سیاست‌های اقتصادی بین‌المللی، آخرین اخبار، گزارش‌های مالی، تجارت جهانی، قوانین بین‌المللی، گسترش اقتصاد بین‌المللی، مقالات تحقیقاتی و امکانات جستجو در مطالب سایت را می‌توان از عناوین مندرج در سایت برشمرد.

http://www.iie.com/

این سایت به انستیتوی بین‌المللی اقتصاد در واشینگتون امریکا اختصاص دارد. تحقیقات مؤسسه، انتشارات، کارمندان مؤسسه، اطلاعاتی درباره انستیتو، فروشگاه کتاب، اخبار جدید، گزارش رویدادها، سیاست‌های مالی امریکا و بسیاری مطالب و مقالات اقتصادی را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

www-personal.umich.edu/~alandear/glossary/

این سایت به معرفی یک مرجع و لغت‌نامه اختصاصی اقتصاد و تجارت تعلق دارد. در سایت می‌توان با استفاده از راهنمای الفبایی به اطلاعات و لغت‌نامه دسترسی پیدا کرد.


 

www.analysisgroup.com/analysisgroup/

این سایت به مؤسسه‌ای به نام گروه تحلیل‌گران اقتصادی تعلق دارد. در سایت امکانات جستجو قرار داده شده است، هم‌چنین فعالیت‌های مؤسسه، آنالیزها، آخرین خبرها و اطلاعاتی درباره مؤسسه را می‌توان در این سایت مشاهده نمود.

www.economy.com/default.asp

سایت Economy را می‌توان در این‌جا مشاهده کرد. محصولات، رویدادها، تحقیقات و نتایج تحقیقات، اطلاعاتی درباره مؤسسه، امکانات جستجو در سایت، کشورها، ریسک‌های اقتصادی در تجارت بین‌المللی، آخرین خبرها، نرم‌افزارهای تجارتی و اقتصادی برای پیش‌بینی وضعیت اقتصادی، رویدادها و بسیاری مطالب درباره اقتصاد را می‌توان در این سایت در دسترس داشت.

http://www.bea.doc.gov/

دفتر آنالیزهای اقتصادی امریکا این سایت را برای معرفی فعالیت‌های خود بنا نموده است. اخبار، انتشارات، تیترهای درشت اقتصادی، امکانات جستجو در سایت، اقتصاد بین‌المللی، اقتصاد ملی، اقتصاد منطقه ای، اقتصاد صنعتی، متدها و روش‌های آنالیز اطلاعات اقتصادی، فرهنگ لغات تخصصی، پرسش‌های متداول، راهنمای الفبای مطالب سایت، اطلاعاتی درباره مؤسسه و خبرنامه الکترونیکی مؤسسه را می‌توان از مطالبی نام برد که در سایت به آن‌ها پرداخته شده است.

www.gtap.agecon.purdue.edu/

مؤسسه GTAP در این سایت به ارائه خدمات و معرفی فعالیت‌های آن مؤسسه می‌پردازد.

http://eqtesad.hawzah.net/

این سایت به انجمن اقتصاد اسلامی‌حوزه علمیه تعلق دارد. معرفی انجمن، اطلاع‌رسانی، گزارش فعالیت‌های انجمن، مراکز مرتبط را می‌توان از عناوین مندرج در سایت محسوب کرد.

www.econoblog.ir/category/microeconomics/

این سایت به یک مرجع متون و مقالات اقتصادی به زبان فارسی تعلق دارد. علاقمندان به موضوعات مورد بحث سایت می‌توانند با مراجعه به آن این مطالب را به صورت فایل‌های PDF مشاهده و دریافت نمایند.

http://khoshakhlagh.blogfa.com/

در این سایت به اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار درباره اقتصاد ایران پرداخته می‌شود. مقالات و تحقیق‌های به عمل آمده در این زمینه را می‌توان در سایت مورد مشاهده قرار داد.


 

http://financialsoftware.com/

این سایت به معرفی برترین نرم‌افزارهای اقتصادی و پیش بینی بازار و آخرین اخبار درباره آن‌ها می‌پردازد. معرفی نرم‌افزارها و عملکرد آن‌ها را می‌توان در گزارش‌های این سایت مشاهده نمود.

http://www.misysbanking.com/

شرکت MISYS در این سایت به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد. این شرکت ارائه‌کننده نرم‌افزارها و سیستم‌های بانکداری الکترونیکی می‌باشد. در سایت امکانات جستجو فراهم آمده است، هم‌چنین آخرین خبرها، بانکداری بین‌المللی، بانکداری اسلامی، بانکداری چند وضعیتی، مدیریت ریسک، بانک‌های اطلاعاتی و امکانات عضویت در این سایت را می‌توان از عناوین مطرح شده در سایت نام برد.

www.planware.org/exlfree.htm

این سایت به ارائه نرم‌افزارهای رایگان در زمینه اقتصاد می‌پردازد. نرم‌افزارهای پروژه‌های مالی، محاسبات مالی و صندوق، نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی و طرح ریزی تجارتی، راهنمای تجارت، مقالات، امکانات جستجو در مطالب سایت، توضیحاتی درباره سایت و بسیاری مطالب دیگر را در این سایت می‌توان مشاهده نمود.


 

www.paraben.com/html/fc.html

این سایت به معرفی یک شبکه از فعالان در زمینه اقتصاد در سراسر جهان می‌پردازد. امکانات عضویت در سایت فراهم آمده است، هم‌چنین برنامه‌های آموزشی و خبر را می‌توان از سایر عناوین مندرج در سایت نام برد.

http://docsonline.wto.org

در این سایت سازمان تجارت جهانی می‌باشد.

http://energytrends.gov

در این سایت مصرف انرژی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

http://gerdb.org

در این سایت تحقیقات اقتصادی گوتنبرگ و اطلاعات اقتصادی می‌باشد.

http://ideas.uqam.ca

در این سایت مرکز اقتصادی انستیتوهای تحقیقاتی جهان، تحقیقات اقتصادی، جوامع اقتصادی و مراکز اقتصادی هر کشور می‌باشد.

www.4anything.com

در این سایت مراکز آموزشی در زمینه‌ی اقتصاد، سازمان‌های بزرگ اقتصادی، اقتصاد، آخرین اخبار اقتصادی جهان و فرصت‌های شغلی می‌باشد.


 

www.agilecor.com

در این سایت برنامه‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های تجاری می‌باشد.

www.bigeasyinvestor.com

در این سایت سرمایه‌گذاری و برنامه‌های آموزشی می‌باشد.

www.bnccpa.com

در این سایت مشاورهای مالیاتی در سرمایه‌گذاری می‌باشد.

www.businesscycle.com

در این سایت پیش‌بینی چرخه‌های اقتصادی و تورم کشورها، پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در یک کشور و سازمان‌های تجاری می‌باشد.

www.businessfinancemag.com

در این سایت بودجه و استراتژی‌های تجاری، اقتصاد جهانی، تجارت الکترونیکی، مفاهیم اقتصادی، آخرین گزارش‌های اقتصادی و گزارش‌های اقتصادی می‌باشد.

www.cfr.org

در این سایت انجمن روابط خارجی CFR، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، تجارت، منابع انرژی، جهانی شدن، امنیت منطقه، قوانین بین‌المللی، سازمان‌های بین‌المللی می‌باشد.

www.costcuttinganalysts.com

در این سایت برنامه‌ریزی‌های بازرگانی و تجارت الکترونیکی، تجارت و جدیدترین وقایع تجاری می‌باشد.

www.ddslive.com

در این سایت معاملات تجاری و امور بازرگانی می‌باشد.

www.deluxe.com

در این سایت بزرگ‌ترین چاپ‌کنندگان چک در جهان، چک‌های شخصی، چک‌های بازرگانی، سیستم‌های سرمایه‌گذار و چک‌های مختلف شخصی می‌باشد.

www.ecommunics.com

در این سایت انجمن علمی و الکترونیکی در زمینه‌ی اقتصاد، اقتصاد، علوم کامپیوتری، کتا‌ب‌ها و نرم‌افزارهای مفید در زمینه‌های اقتصادی و آخرین اخبار اقتصادی جهان می‌باشد.

www.econlib.org

در این سایت اقتصاد، تجارت، مقالات و کتاب‌هایی در زمینه‌ی اقتصاد و اختیارات مالکیتی می‌باشد.

www.economagic.com

در این سایت اقتصاد، پیش‌بینی‌های اقتصادی، گزارش‌های مفیدی در زمینه‌ی اقتصاد و آخرین اخبار اقتصادی جهان می‌باشد.


 

www.economy.com

در این سایت اقتصاد، سرمایه‌گذاری، سازمان تجاری، برنامه‌نویسی، اقتصاد، جدیدترین اطلاعات اقتصادی و مفاهیم اقتصادی می‌باشد.

www.economymodels.com

در این سایت اقتصاد، بازارهای تجاری بزرگ،‌ شرایط متغیر اقتصادی و مدل‌های اقتصادی می‌باشد.

www.eiu.com

در این سایت اقتصاد، سازمان‌های تجاری، مسائل اقتصادی، تجاری، سؤالات اقتصادی می‌باشد.

www.emergingfinance.ch

در این سایت اقتصاددانی به‌نام Richard Olsen، اقتصاد و تجارت الکترونیکی می‌باشد.

www.emind.com

در این سایت سرمایه‌گذاری، مرکزهای تجاری، اقتصاد و بانکداری می‌باشد.

www.epssoftware.com

در این سایت فعالیت تجاری، سرمایه‌گذاری و بودجه می‌‌باشد.

www.erieri.com

در این سایت علوم انسانی و ارزیابی‌ها می‌‌باشد.

www.fedsources.com

در این سایت راه‌حل‌های تجاری، بازارهای تجاری و اخبار اقتصادی روز دنیا می‌‌باشد.

www.fmsinc.org

در این سایت جامعه‌ی مدیران سرمایه‌گذار، فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اقتصاد می‌باشد.

www.gofso.com

در این سایت سرمایه‌گذاری فعال، تجارت، مالیات و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد.

www.govexec.com

در این سایت اخبار تجاری روز و بازارهای تجاری جهان می‌باشد.

www.herring.com

در این سایت شرکت تجاری شاه‌ماهی قرمز (Red Herring)، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، بازارهای جهانی و نرم‌افزارهای تجاری می‌باشد.

www.ic-fineval.com

در این سایت سرمایه‌گذاری، مدیریت خطر Management Risk، برنامه‌های تصمیم‌گیری، برنامه‌های آموزشی، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و مدیریت می‌باشد.


 

www.ifhe.org

در این سایت اقتصاد خانگی، مسائل اقتصادی افراد و خانواده در کشور امریکا می‌باشد.

www.insightsinto.com

در این سایت اقتصاد، سرمایه‌گذاری و علم اقتصاد می‌باشد.

www.internationalaffairs.com

در این سایت جریان‌های اقتصادی و سیاسی کشورهای مختلف، لینک‌های جالبی در زمینه‌ی سیاست و اقتصاد و انیستیتوی سرمایه‌گذاری می‌باشد.

www.investech.co.nz

در این سایت سرمایه‌گذاری، بازارهای سهام داخلی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی می‌باشد.

www.ipanet.net

در این سایت سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های افزایش‌دهنده‌ی میزان سرمایه‌گذاری و خبرهای تجاری و اقتصادی جهان می‌باشد.

www.irs.gov

در این سایت مرکز سود سهام داخلی IRS و سازمان خزانه‌ی ملی امریکا می‌باشد.

www.lockwoodtechnology.com

در این سایت خدمات تکنولوژیکی و نرم‌افزارهای بانکی می‌باشد.

www.mkeever.com

در این سایت انیستیتوی Mckeever خط‌مشی‌های اقتصادی، وضعیت اقتصادی و آنالیز اقتصادی می‌باشد.

www.neovest.com

در این سایت تجارت،‌ بازرگانی، سرمایه‌گذاری و تجار می‌باشد.

www.nera.com

در این سایت اقتصاددانان، بازارهای تجاری،‌ متخصصین اقتصادی، بازار جهانی به‌منظور بهروه‌وری و رشد اقتصادی می‌باشد.

www.newyouth.com

در این سایت رژیم سرمایه‌داری و آنالیزهای اقتصادی می‌باشد.

www.parecon.org

در این سایت مشارکت فردی در اقتصاد و رابطه با اقتصاد می‌باشد.


 

www.policylibrary.com

در این سایت مفاهیم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و سیستم‌های مالیاتی می‌باشد.

www.powerinvestor.com

در این سایت اتحادیه‌ی سرمایه‌گذاران و برنامه‌های آموزشی می‌باشد.

www.ppcnet.com

در این سایت آنالیزهای اقتصادی، مالیات، برنامه‌های آموزشی، سمینارهایی در زمینه‌ی اقتصاد، مرکز Ppcnet نرم‌افزارها و آخرین اخبار اقتصادی جهان می‌باشد.

www.ptti.com

در این سایت بازارهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران می‌باشد.

www.s1.com

در این سایت بانکداری، بیمه، سرمایه‌گذاری، برنامه‌های آموزشی و لینک‌های جالبی در زمینه‌ی اقتصاد می‌باشد.

www.sec.gov

در این سایت سرمایه‌گذاران، حفظ امنیت بازار، دنیای سرمایه‌گذاری جالب، دنیای بانکداری و سرمایه‌های پولی می‌باشد.


 

www.sice.oas.org

در این سایت تجارت خارجی، تجارت خارجی کشور امریکا و قراردادهای تجاری میان امریکا می‌باشد.

www.srcsoftware.com

در این سایت نرم‌افزارهایی در زمینه‌ی بودجه، راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی‌های اقتصادی و شرکت‌های بازرگانی می‌باشد.

www.stock-anal.com

در این سایت آنالیز‌کردن بازار سهام، سهام‌های Nasdag و Dow، سرمایه‌گذاری، سهام، لینک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری می‌باشد.

www.valuesheet.com

در این سایت شرکت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری، رشد اقتصادی، افزایش بهره‌وری مراکز و تجزیه و تحلیل‌های اقتصادی می‌باشد.

www.westernpolicy.org

در این سایت اطلاعاتی درباره‌ی مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی می‌باشد.

www.whitehouse.gov

در این سایت مشاوران اقتصادی کاخ سفید، اقتصاد و بودجه‌گذاری می‌باشد.


 

www.wizetrade.com

در این سایت قیمت و وضعیت سهام‌های موجود در جهان، آخرین اخبار اتفاقات اقتصادی و برنامه‌های آموزشی می‌باشد.

منبع: سایت تلاش